لولا اخوان

لولا دو پارچه سایز 10

لولا دو پارچه سایز 10تولید لولا سایز 10 و 12 و سایز های سفارشی

لولا دو پارچه سایز 10

  • لولا دو پارچه سایز 10
  • وزن 17 گرم
  • طول لولا 41 میلیمتر
  • مناسب برای انواع درهای کوچک
  • دارای کیفیت مطلوب و مقاوم در برابر فشار

لولا دو پارچه سایز 10

لولا دو پارچه چطور ساخته می شود؟

ماده اولیه ساخت لولا آرماتور جوشی می باشد که در سایزهای مختلف لولا استفاده می شود که کاربرد این محصول را تغییر می دهد به عنوان مثال هر چه لولا بزرگتر باشد استحکام و تحمل بیشتری دارد.

لولاهای جوش داده شده بیشتر در زندگی روزمره و سپس در صنعت استفاده می شود. این محصول عمدتاً در درب و پنجره های داخلی آهنی استفاده می شود اما لازم به ذکر است که از این نوع لولا در صنعت به ندرت استفاده می شود.

لولا جوشی به دو صورت براق (سفید) و مات (مشکی) و برای مصارف متعدد و متنوع در بازار موجود است. نوع سیاه آن آهن خام است. اما نسخه سفید آن از آهن جلا است.

درباره برند لولا اخوان:

لولا اخوان با حفظ استانداردها و ارائه محصولات با کیفیت (در مقابل محصولات مختلف) و تنوع به سمتی حرکت می کند که محصولات آن در کل کشور منحصر به فرد باقی بماند.

در حال حاضر این مجموعه این افتخار را دارد که به بیش از 1000 مشتری در تهران و شهرستان خدمات رسانی کند و در طول این سال ها همواره هدف آن جلب رضایت مشتریان بوده است.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  لولا دو پارچه سایز 20

لولا دو پارچه چیست؟

لولای جوشی دو پارچه ای نوعی لولای درب صنعتی است که برای استفاده در محیط های صنعتی و صنایع سنگین طراحی شده است. این لولای در از دو لایه پارچه تشکیل شده است که هر دو لایه فلزی مانند استیل است.

یا از آلومینیوم ساخته شده است. لایه های پارچه با جوش به هم متصل می شوند و ساختاری محکم و پایدار ایجاد می کنند.

ما در لولا اخوان اینجا هستیم تا اطلاعات کاملی در مورد این حلقه جوشی دو بافته در اختیار شما قرار دهیم و توجه شما را برای خرید این محصول جلب کنیم.

برای اطلاع از قیمت لولا دو پارچه سایز 10 با کارشناسان ما در تماس باشید.

لولا دو پارچه چیست؟

لولا دو پارچه جوش داده شده

به لطف ساختار دولایه، حلقه جوشی دو بافته دارای خواص بسیار قوی و بادوام است. این لولای درب می تواند وزن و فشار سنگین را تحمل کند و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. علاوه بر این، مقاومت این لولای درب در برابر دمای بالا و آتش نیز بسیار بالاست.

لولای دو تکه به هم جوش داده شده و سطحی صاف و بدون درز را روی سطح لولای درب ایجاد می کند. این ویژگی لولای در را برای آب و هوای نامساعد و حفظ دمای محیط داخلی و خارجی مناسب می کند. همچنین حلقه جوشی دو پارچه دارای قابلیت عایق صدا و حرارت است که باعث کاهش نفوذ صدا و حفظ دمای داخل می شود.

پیشنهاد میشه این مطلب رو بخونی!  لولا سه پارچه سایز 20

این نوع لولا درب در مناطق صنعتی، کارگاه ها، انبارها و سایر مناطقی که نیاز به لولاهای محکم و بادوام درب است استفاده می شود. همچنین حلقه جوشی پارچه دوبل را می توان در محیط هایی که نیاز به حفاظت در برابر آتش و افزایش ایمنی دارند استفاده کرد. از کاربردهای این لولای در می‌توان به لولاهای درب برای اتاق‌های آتش نشانی، اتاق‌های فشار بالا، اتاق‌های مایع خطرناک و سایر محیط‌هایی که سخت‌ترین لولای در مورد نیاز است، اشاره کرد.

با توجه به استحکام، ایمنی و کارایی لولاهای جوشی دو پارچه، این نوع لولا درب بسیار مناسب و پرکاربرد در محیط های صنعتی و صنایع سنگین می باشد.

قیمت، گارانتی و اصالت کالایی که خریداری می کنید بسیار مهم است. این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی محصولات در الکتروابزار دارای قیمت مصوب، ضمانت اصالت کالا و … می باشند.

>>>شما می توانید لولا دو پارچه سایز 10 را با قیمت مناسب از لولا اخوان تهیه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

فقط کافیه یک بار از ما خرید کنی

معرفی انواع لولا
[aparat id="TBYmO" width="full"]
معرفی مجموعه لولا اخوان
[aparat id="sJ8By" width="full"]